dimecres, 15 d’agost del 2012

Rotllets de carbassó

La Recepta del 15 d'aquest mes cau en dia festiu, així que, en primer lloc, desitjo que passeu un molt bon dia i que l'aprofiteu per fer allò que més us agrada: anar a la platja, estar amb la família, cuinar... Així mateix,  sabem que a  l'agost molts de vosaltres esteu de vacances, per la qual cosa agraïm moltíssim les vostres ganes de participar mes rere mes a La recepta del 15. Sou fantàstics!

Recordeu que per participar heu de deixar l'enllaç de la vostra proposta en aquest bloc o enviant un mail amb la recepta i la foto a xocolatadesfetacuina@gmail.com. Anirem recollint totes les vostres idees encara que no hàgiu pogut publicar-les el dia 15. 

Aquest mes us proposàvem preparar alguna coseta amb carbassons, un dels meus productes de temporada preferits. I és que enguany, a l'hort de casa han crescut carbassons de gairebé un quilo. I com els estem gaudint...! Això sí, hem d'anar innovant, que no podem menjar-los sempre en crema o arrebossats. Per això us proposo aquests rotllets de carbassó farcits de formatge: senzills, saludables i gustosos. Espero que us agradin!



Ingredients

-2 carbassons mitjans
-400gr de formatge cottage
-2 cullerades de mascarpone
-1 cullerada de suc de llimona
-Unes fulles de menta
-Unes fulles d'alfàbrega
-Oli
-Sal
-Pebre

Com ho fem?

Tallem els carbassons longitudinalment (a tires) i els posem en una planxa prèviament escalfada amb unes gotetes d'oli. Les deixam ben fetes per cada costat. 

Mentrestant, preparem la crema de formatge: barregem els dos tipus de formatge i hi afegim les fulles de menta esmicolades, el suc de llimona, un pessic de sal i un pessic de pebre. Ho ben mesclem.

Deixem refredar les tires de carabassó i les farcim amb unes cullerades de formatge. Enrotllem i fixem amb un escuradents. Repetim el procés. Decorem amb unes fulles d'alfàbrega per sobre... I llestos!

Bon profit!



17 comentaris:

  1. Quina pinta!! Una vegada més, ens apuntem aquesta recepta per fer.la!! Bonissim!!

    ResponElimina
  2. Són un entrant perfecte i boníssim! M'agrada el farcit de formatge ;-)
    Petonets

    ResponElimina
  3. T'han quedat esplendits! Quina delicia! Petons

    ResponElimina
  4. Tenen molt bona pinta! M'encanta l'idea!
    Petons :)

    ResponElimina
  5. Bonissims aquests rotllets de carbassó.
    Molt bona idea!!!!

    ResponElimina
  6. M'encanta Marina!
    Petonets i bones vacances

    ResponElimina
  7. Una altra convocatòria que em perdo. A veure si a la tardor em poso les piles, encara que serà difícil perquè començo nou repte personal. De moment me'n conformo mirant les vostres propostes. Gràcies, bonica! Aquests rotlles m'encanten.
    Bon estiu, del que queda!

    ResponElimina
  8. quests rotllets tenen un aspecte més que bo i saludable!, em semblen una proposta fantastica!Una abraçada Marina!

    ResponElimina
  9. quests rotllets tenen un aspecte més que bo i saludable!, em semblen una proposta fantastica!Una abraçada Marina!

    ResponElimina
  10. quina delicia, ja fa temps que tinc aquesta recepta a la llista de 'per fer' i estic pensant que els podria portar a una festa a la que vaig divendres!

    ResponElimina
  11. Vam deixar l'enllaç ja fa uns dies als Fogons, xo x si de cas tb te'l deixem aquí!
    http://formulesculinaries.blogspot.com.es/2012/08/lasanya-destiu-amb-carbasso-i-tomaquet.html
    Molt bona pinta els rotllets!! ia mb lo q ens xifla el formatge, els haurem de provar!!
    Ptns!!

    ResponElimina
  12. Quina delícia de rotllets! m'encanten! a casa en fem uns de semblants amb albergínia. Et deixo la meva: http://tastarutes.wordpress.com/2012/08/16/salmo-al-forn-embolicat-amb-carbasso/
    Petons guapa!

    ResponElimina
  13. Aquesta recepta jo l'anomeria endiablada, perque en sembla d'allò més temtadora!
    Un cop més no he pogut participar... Volia fer un pa de carbassó...
    Totes les propostes en seran molt profitoses per tirar endavant els fruits de l'hort!

    ResponElimina
  14. M'encanta la teva proposta, sembla molt refrescant!!

    Sussi

    ResponElimina