divendres, 20 de juliol del 2012

La recepta del 15 d'agost

Ara que ja hem recollit totes (o gairebé totes) les vostres propostes amb cireres, toca presentar-vos l'ingredient del mes vinent. Abans, però, us hem de donar les gràcies perquè per ara portem 113 receptes. Ja sabeu que per veure totes les aportacions només heu d'anar a l'índex que trobareu a la barra lateral d'aquest bloc: segur que us encantaran!

I ara sí, què us sembla la idea de cuinar amb carbassons? La veritat és que a mi m'encanten. A casa mai en falten. De fet, a l'hort en tenim i són gegants, de veritat. Ara és la millor època per consumir-los: des de juliol fins setembre aproximadament. Ja sabeu que des de La recepta del 15 ens agrada proposar-vos productes de temporada, així que esperem que esteu ben animats!

Per participar a La recepta del 15 només heu de deixar un enllaç amb la vostra proposta en aquest bloc. Si no podeu fer-ho el dia 15, abans o després també ens va bé. I si no teniu bloc però hi voleu participar, només heu d'enviar la recepta amb una fotografia a xocolatadesfetacuina@gmail.com

Si teniu qualsevol dubte podeu consultar l'apartat "La recepta del 15: què és?" que trobareu a la barra lateral. Així mateix, podeu enviar un correu electrònic amb la vostra consulta al correu anterior.

Moltes gràcies i fins aviat!

13 comentaris:

  1. Marina, jo ja m'hi posaré aquest cap de setmana. Ja ho he dit als Fogons, que els carabassons són una bona proposta.
    Bon cap de setmana,
    Nani

    ResponElimina
  2. Els carbassons em semblen una idea perfecta per el mes d'agost, a l'hort sobren!
    Ja pensarem en alguna cosa abans de marxar de vacances.
    Petonets,
    Palmira

    ResponElimina
  3. Aunque ya estaré de vacaciones la intentaré hacer antes... Bss

    ResponElimina
  4. Yuppiiiii!!! Carbassons!!!
    M'encanten! ara es plena temporada, i casi que em sobrexigen per les orelles!
    Estic pensant en alguna cosa ben digna pel vostre blog!
    Que contenta!!!

    ResponElimina
  5. Ja la tinc !!!!
    http://blaukitchen.com/2012/08/08/desayuno-pirata-muffins-de-calabacin-y-chocolate-para-la-recepta-del-15/
    Petonets i bon estiu Marina

    ResponElimina
  6. iuhuu!!! aquest mes sí que ho he aconseguit! Us la deixo als dos blocs, http://trossetsdecuina.blogspot.com/2012/08/agost-barcelona-proposta-10-pizza-de.html
    Petons! Cinta

    ResponElimina
  7. Me encantan los calabacines.... te dejo mi crema de calabacín y queso de cabra, rica y muy fresquita!

    http://blocderecetas.blogspot.com.es/2012/08/crema-de-calabacin-y-queso-de-cabra.html

    Besos

    ResponElimina
  8. Marina, et deixo l'enllaç de la meva recepta.
    http://lacuinadelaisabel.blogspot.com.es/2012/08/melmelada-de-carabasso.html

    ResponElimina
  9. Que tinguis bon estiu i petons.
    Afagueix al comentari anterior.
    Isabel

    ResponElimina
  10. A corre-cuita però a temps, aquí et deixem la nostra aportació de carabassons
    http://www.cotodesucre.blogspot.com.es/2012/08/amanida-de-tomaca-i-carabasso-marinat.html

    Bon estiu!

    ResponElimina
  11. Hola! Vaig tard, molt tard.. però us deixo la recepta per al repte d'aquest mes. És la meva primera recepta del 15!! O del 19! http://cuinemoque.wordpress.com/2012/08/19/coc-de-carbasso-la-recepta-del-15/
    Un cóc de carbassó! Salut!

    ResponElimina