dijous, 12 d’abril del 2012

La recepta del 15 d'abril

Avui és dia de fer el recordatori de "la Recepta del 15". I és que d'aquí tres dies ja toca publicar la proposta d'aquest mes: arròs. Pensem que serà tot un èxit perquè és un ingredient tan versàtil que de segur ens deixareu a tots amb la boca ben oberta.

Com ja sabeu, si no us va bé publicar la recepta el dia 15, podeu fer-ho abans o després. Això sí, us demanaríem, si us plau, que ens deixéssiu l'enllaç de la vostra proposta en aquesta entrada. D'aquesta manera, ens facilitareu molt la feina de recopilació de les receptes.

Així mateix, us recordem també que si no teniu bloc però esteu interessats en participar, podeu enviar la vostra "Recepta del 15" juntament amb una fotografia a xocolatadesfetacuina@gmail.com. Nosaltres ens encarregarem d'afegir-la a l'índex final.

He creat una nova pàgina al bloc on podreu trobar tota la informació relacionada amb la "Recepta del 15": dubtes, preguntes freqüents, etc. 

Així que si no hi ha res de nou, ens veiem el dia 15 tips de menjar arròs. Fins aviat!

11 comentaris:

  1. El 15 publicaré la meva Marina!
    Un petonet

    ResponElimina
  2. Hola Marina!
    Diumenge et vaig venir a visitar. Em va fer tanta gràcia veure que aquell mateix diumenge havia fet arròs al curri, que em vas animar a fotografiar el plat per participar al vostre repte.
    És per mi tota una satisfacció aportar la meva recepta casi semblant a la teva, però en una forma de cocció diferent. Aqui us deixo l'enllaç: http://gourmenderies.blogspot.com.es/2012/04/arros-amb-curri-al-microones-la-recepta.html
    Ja sabeu que no tinc per costum fer receptes salades (excepte pel grup de Ventanas Verdes) així que estic molt i molt contenta de participar pel vostre repte!
    Una forta abraçada,
    Mglòria

    ResponElimina
  3. Ja ens l'hem menjat gairebé tot, avui el meu sogre s'ha endut l'últim tall jejeje....
    Ahh!! M'agrada molt el nou look del bloc.
    Petonets guapa

    ResponElimina
  4. un look muy chulo, me gusta,la publicare mañana ya que el domingo no puede el finde no hay blog
    peto

    ResponElimina
  5. Què vols dir: arròs al curri amb xampinyons?
    Les verdures fetes al curri surten boníssimes, així que imagino que afegir-hi xampinyons deu ser la rebomba!

    ResponElimina
  6. Mira com el diumenge sera dificil q publiqui ho faig avui. Aqui teniu la meva proposta.
    http://cocinandoconneus.blogspot.com.es/2012/04/arroz-frito-con-gambas-al-estilo-donna.html

    Petons maca

    ResponElimina
  7. Bondia!
    Us deixo la meva participació a la recepta del 15:
    http://foliecuisine.blogspot.com.es/2012/04/risotto-rapid-de-pollastre-i-bolets.html
    Salutacions!

    ResponElimina
  8. Aquí tens la meva proposta!
    http://blaukitchen.com/2012/04/14/marshmallow-chocolate-rice-krispie-cupcake-like-para-la-recepta-del-15/
    Un petó

    ResponElimina
  9. Te dejo mi aportación,

    http://www.naturaldelatierra.com/2012/04/arroz-tierra-y-mar-hiziki-o-hijiki.html

    Un beso

    ResponElimina
  10. Aquí en tens un altre:
    http://nototsonpostres.blogspot.com.es/2012/04/amb-costella-i-pesols-un-bon-arros.html

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina